Suskunlar Dizisi Takoz İrfan 'ın Çaldığı Şarkı ve Akorları

Suskunlar Dizisi Takoz İrfan 'ın Çaldığı Şarkı ve Akorları
          Çok büyük bir izleyici kitlesine ulaşan " Suskunlar " adlı dizideki Takoz İrfan karakteri iki farklı şekilde canlandırılıyor. Biri ıslah evinde kaldığı çocukluk yılları, diğeri ise büyüdüğü ve mafya babası olduğu zamanlardır. Ayna - Dur Biraz şarkısını çalıyor. Çocuk halinde. Tabiki bunu dizide çalmıyor. Sanırsam dizi çekimleri sırasında verilen bir mola esnasında çaldı. Aşağıda şarkının gitar akorları var. Takoz İrfanı ve orjinal şarkıyı dinlemek isterseniz sayfanın altına bir göz atmalısınız.


Dur Biraz  Ayna

Em
Dur dur biraz
B
Bir dur acele etme
Em            B
Dur dur biraz gitme
Em               B
Dur iki sözüm var yüreğimde




Onu duy da git
Em                   B
Dur çok yağmurum var gitme
Am
Yıldızlardan taç yapsaydım
Em
Nehir zülfüne
C
Bir minik dövme olsaydım
B
Güzel teninde
Am
Ve sen de beni sevseydin
Em
Sevmedin ki!
C
Sevmedin ki!
B
Sevmedin ki!

Em                    )
Böyle aşkın gözyaşı   )
C                     )
Deniz olur dünyaya    )
D                     ) 2
Ben bir ömür harcadım )
B                     )
Bu paramparça sevdaya )




Takoz İrfanın çaldığı..



Orjinal Şarkı | Ayna - Dur Biraz

 Tab..
Ayna - Dur biraz KULLANILAN AKORLAR (Beta)

Bx 2 4 4 4 2

0 yorum:

Yorum Gönder