Gitarla İlgili Bir Anım

       Merhaba, gitarla ilgili bir site açtım gitarla ilgili bir anımı anlatmazsam olmaz. Bir keresinde salonda otumuş gitar çalıyordum. Ozamanlar gitar çalmaya yeni başlamıştım. Ders çalışmak pek çekici gelmiyordu. Anlarsınız ya... Neyse, bende gitarla uğraşıyordum babam evde beni ders çalışıyorum sanıyordu. Anahtar sesini duyduğum an irkildim zaten. Ama çok geçti. Odamda defterleri ve kitapları masamın üstüne açmıştım aslında ama salon ve benim odam arasındaki koridorda daire kapısı vardı ne yazıkki. Tam ayaklandım koşturucam. Birden kapı açıldı ve babamla göz göze geldik. Şöyle diyordu sanki içinden; Şimdi sçtım ağzına... Bense; aha ağzıma sçıcak şimdi diyordum kendi kendime.
Nolduysa o anda oldu. Elimdeki gitarı aldı balkona yöneldi ama atmadı. Sonra salona gitti ve gitarımı duvara çarptı. Sonuç olarak gitarım parçalandı. Benim asıl merak ettiğim ise balkona kadar gidip gitarı aşağı atmamasıydı. Ortalık yatıştıktan sonra balkona çıktım. Meğerse aşağıda kendi arabası varmış... :)

0 yorum:

Yorum Gönder